Nagrody miesięcznika Builder dla firmy Wiśniowski

Dodano: wtorek, 05 lutego 2019 10:38
Nagrody miesięcznika Builder dla firmy Wiśniowski

Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. Wśród nich WIŚNIOWSKI z tytułem Budowlanej Firmy Roku 2018 oraz wyróżnienie w kategorii Osobowość Branży dla Krystyny Baran, prezes zarządu, związanej z firmą od 27 lat.

24 stycznia 2019 r. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyło się uroczyste wręczenie nagród, którego dokonali członkowie Rady Programowej, Naukowej i Recenzenci Buildera. Jury po raz kolejny doceniło dynamiczny rozwój, nowatorską wizję i wysoką pozycję rynkową producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z południa Polski.

WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.

Warto wspomnieć, że właściciel i założyciel WIŚNIOWSKI - Andrzej Wiśniowski, blisko trzy dekady temu rozpoczął wprowadzać w życie własną strategię rozwoju branży budowlanej, a pierwsze projekty tworzył w przydomowym garażu.

Dziś nad perfekcją produktów czuwa ponad 1900 wykwalifikowanych pracowników. Dzięki ich doświadczeniu bramy, okna, drzwi i ogrodzenia zostały docenione nie tylko na rynku polskim, ale również na arenie międzynarodowej, gdzie wciąż podbijają rynki i zyskują kolejnych klientów.

- Do największych osiągnięć marki WIŚNIOWSKI w 2018 roku możemy zaliczyć ogromną rozbudowę mocy produkcyjnych. Podwajamy swoje możliwości. Powstają oddzielne fabryki stolarki, ogrodzeń oraz bram garażowych i przemysłowych.

- Przed nami także ciekawe wyzwania w 2019 roku - chcemy przedstawić społeczeństwu możliwość zakupu produktów synchronicznych w ramach kolekcji Home Incusive - brama, okno, drzwi i ogrodzenie w jednym designie. Pokażemy klientom korzyści płynące z zakupów zintegrowanych, dzięki czemu produkty w całości będą tworzyć spójną architekturę ich domu - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.

Źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI