Aluprof w rankingu Top Marka 2018

Dodano: wtorek, 27 listopada 2018 13:01
Aluprof w rankingu Top Marka 2018

Aluprof, europejski lider produkcji systemów aluminiowych, znalazł się w rankingu Top Marka 2018 magazynu „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, obejmującego 500 brandów z 50 branż.

Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 - 30 czerwca 2018.

O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie, zarówno liczby publikacji, jak i impaktu oraz indeksu sentymentu.

Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach - z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek.

Pozycja Aluprof w rankingu Top Marka 2018

W kategorii Materiały Budowlane w dziesiątce najsilniejszych marek - na ósmej pozycji - znalazł się Aluprof. Polska firma specjalizująca się w branży aluminium od lat jest liderem na rynkach europejskich i sukcesywnie umacnia swoją pozycję, także w Stanach Zjednoczonych.

Marka jest stale obecna w mediach m.in. z uwagi na liczne aktywności podejmowane w różnorodnych obszarach - związanych z nauką, budownictwem i architekturą. Firma organizuje prestiżowy konkurs dla architektów i biur architektonicznych - Obiekt Roku w Systemach Aluprof.

Systemy aluminiowe Aluprof obecne są w wielu obiektach architektonicznych w Polsce, w tym tak prestiżowych budynkach, jak Muzeum II Wojny w Gdańsku, NOSPR w Katowicach, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy nowoczesnych biurowcach Green Day i Green2Day we Wrocławiu.

- W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem.

- Jednocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy - podkreśla Bożena Ryszka, dyrektor marketingu Aluprof SA.

Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej oraz w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost.

Źródło i zdjęcie: Aluprof

Firma Aluprof SA