Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy. Unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej

Dodano: poniedziałek, 07 maja 2018 09:30
Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy. Unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej

Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży. Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu - zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.

Podczas poprzednich edycji Kongresu, uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów - dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu - po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.

W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov - wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników.

W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży. W I panelu tematycznym "Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa" zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 r. wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich - omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe - przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod adresem:
https://kongres.poid.eu/program-ix-kongresu-stolarki-polskiej/
https://kongres.poid.eu/harmonogram/
https://kongres.poid.eu/moderatorzy-i-panelisci/
Rejestracja: https://kongres.poid.eu/rejestracja/

źródło i zdjęcie: POiD