Wydarzenia

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center

Dodano: 02 marca 2011

Producent bram garażowych - firma Normstahl - uruchamia nowy koncept sprzedaży i jeszcze w marcu br. otworzy w Polsce pierwsze dwa punkty Normstahl Center. Pierwszy z nich mieści się w Gdańsku, drugi natomiast we Wrocławiu.

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center

Możliwość posiadania własnego salonu sprzedaży, współpraca z renomowanym producentem i szansa na dostarczanie klientom markowych bram garażowych to tylko niektóre zalety nowego konceptu sprzedażowego firmy Normstahl dla franczyzobiorców z całego kraju.

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center adresowany jest do lokalnych dystrybutorów bram garażowych firmy Normstahl, jak również do właścicieli firm montażowych. Franczyzowy format współpracy gwarantuje wsparcie ze strony producenta bram garażowych zarówno w kwestii wyposażenia punktu, jaki i podzielenia się doświadczeniem firmy Normstahl z zakresu sprzedaży.

"Chcemy, by Normstahl Center stał się siecią specjalistycznych punktów, oferującą bramy garażowe, automatykę oraz akcesoria do bram. Naszym celem jest stworzenie także biur doradczych, w których pracownicy pomogą dobrać rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów" - wyjaśnia Michał Baranowicz, Dyrektor Zarządzający Normstahl Polska Sp. z o.o.

W marcu br. zostaną otwarte dwa pionierskie Normstahl Center. Pierwszy z nich mieści się w Gdańsku przy ulicy Przywidzkiej 7/9 i klientów zacznie przyjmować już podczas dni otwartych od 11 do 13 marca br. Z kolei drugi punkt został zlokalizowany we Wrocławiu przy ulicy Stawowej 23. Jego uroczyste otwarcie zaplanowano na 18 marca br. Właścicielem tego centrum jest Tomasz Więcek z Lubania reprezentujący przedsiębiorstwo ELEKTRA. Zarówno gdański, jak i wrocławski punkt sprzedaży będą oferowały bramy garażowe firmy Normstahl wraz z dodatkowymi akcesoriami ułatwiającymi korzystanie z garażu.

Wyspecjalizowane centrum sprzedaży firmy Normstahl jest także pomysłem na konkurencję z sieciami marketów i składów budowlanych. W firmowych punktach będzie dostępny największy wybór modeli bram i drzwi garażowych, a także automatyki i napędów. Warto także wspomnieć, że nowo otwierane biura sprzedaży będą oferowały pełen zakres usług okołosprzedażowych.

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center pozwala na stworzenie sieci specjalistycznych punktów oferujących bramy garażowe marki Normstahl. Dwa pierwsze centra, zlokalizowane w Gdańsku i Wrocławiu, już od końca marca będą otwarte dla osób, które poszukują innowacyjnych, bezpiecznych, jak również estetycznych rozwiązań z zakresu bram garażowych.

źródło i zdjęcie: Normstahl

Firma: Normstahl