Wydarzenia

OKNOPLAST na targach Batimat w Paryżu

Dodano: 05 grudnia 2013

Firmy OKNOPLAST nie mogło zabraknąć na targach Batimat, które odbywały się w Paryżu. Stoisko firmy wyróżniało się na tle konkurencji - nie tylko rozmiarem, ale i nowymi technologiami - OKNOPLAST "rozszerzył rzeczywistość" dla zwiedzających za pomocą nowoczesnej aplikacji multimedialnej wykorzystującej technologię Augmented Reality i postawił na najwyższą technikę i estetykę wykonania.

OKNOPLAST na targach Batimat w Paryżu

Pomiędzy 4. a 8. listopada w Paryżu na Targach Batimat na okazałym stoisku o powierzchni liczącej aż 200 m2, firma OKNOPLAST - czołowy producent stolarki PVC w Europie w segmencie TOP PREMIUM - zaprezentowała swoje najnowsze produkty - w tym okno Winergetic Premium Passive - flagowy produkt w zakresie budownictwa pasywnego.

Firma OKNOPLAST we Francji obecna jest od 2009 i sprzedając produkty pod własną marką, posiada już blisko 400 salonów partnerskich. Po spektakularnym kontrakcie z czołową drużyną francuską Olympique Lyon, w tym roku na Batimat OKNOPLAST przywiózł najnowsze technologie. Już w recepcji OKNOPLAST witał odwiedzających specjalną aplikacją, która rozszerzyła rzeczywistość za pomocą technologii Augmented Reality opartej o czujnik ruchu. Zaprezentowana została też oferta drzwi aluminiowych Aluhaus - nowej marki w Grupie OKNOPLAST.

Stoisko OKNOPLAST poza prezentacją nowości z oferty produktowej, dostarczyło gościom sportowych emocji.

Tematem przewodnim wystawy była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 - Krzysztof Golonka, którego pokazy każdego dnia gromadziły tłumy osób.

Międzynarodowe targi Batimat to jedyne z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Dlatego obecność na nich była dla nas bardzo ważna. Co więcej, Francja to dla nas bardzo ważny rynek zbytu,. by nadać prestiż firmie i produktom jesteśmy sponsorem francuskiego Olympique Lyon. Dzięki tym działaniom mocno wzrasta nasza reputacja i znajomość marki na tym rynku, podsumowuje obecność OKNOPLAST we Francji Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.

Podczas targów zaprezentowane zostały zarówno rozwiązania z oferty Grupy OKNOPLAST, które zdobyły już uznanie klientów w Polsce, Włoszech czy Niemczech, ale i takie dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego.

Zwiedzający byli pod wrażeniem stoiska, produktów, ale i dynamiki z jaką polska firma zdobywa kolejne rynki.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST