Wydarzenia

Program VIP 2012 pod patronatem Ministerstwa Gospodarki

Dodano: 11 maja 2012

W bieżącym roku konkurs odbywa się pod hasłem "Innowacyjna Stolarka 2012". Programowi patronują dostawcy komponentów i systemów dla stolarki otworowej oraz firmy zajmujące się branżą od strony marketingu. Tegoroczną edycję honorowym patronatem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Program VIP 2012 pod patronatem Ministerstwa Gospodarki

Program VIP jest autorską inicjatywą portalu Infookno.pl. Ma na celu wyróżnienie najlepszych na polskim rynku produktów stolarki otworowej. Wszyscy patroni piątej edycji programu gwarantują profesjonalizm, obiektywizm i wysoką jakość merytoryczną.

"Wśród naszych patronów można znaleźć takich potentatów jak firma Roto-Frank specjalizująca się w okuciach budowlanych światowej klasy, firma Saint-Gobain Glass, największy na świecie producent i dystrybutor szkła, ceramiki i tworzyw sztucznych, firma Elumatec, będąca liderem obrabiarek przeznaczonych do produkcji profili aluminiowych i z tworzyw sztucznych, Grupa Aluplast największy na polskim rynku producent systemów okiennych z PVC, Grupa JAF Polska oferująca drewno i inne komponenty do produkcji okien, firma KRIMELTE Ltd. - marka Penosil produkująca uszczelniacze i piany poliuretanowe, firma Brevis produkująca nawiewniki powietrza - jednym słowem, są to firmy, które specjalizują się w produkcji komponentów dla branży okien i drzwi", mówi Grzegorz Cendrowski, Dyrektor Generalny Infookno.pl.

Gala programu VIP - Infookno.plWśród patronów konkursu VIP znajdują się też organizacje eksperckie: Stowarzyszenie Architektów Polskich oraz Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska specjalizująca się w edukacji, certyfikacji i promocji optymalnych rozwiązań dla budownictwa energooszczędnego. Współpracę podjęło wydawnictwo Murator, biznesowy miesięcznik Forbes oraz program M2-Nieruchomości emitowany na antenie TVP Warszawa.

Ministerstwo GospodarkiO marketingowy i wizerunkowy aspekt programu VIP 2012 pod patronatem Ministerstwa Gospodarki dbają: Times Square Public Relations, specjalizująca się w branży budowlanej, agencja filmowa CBC Film Productions, która przygotowuje materiały filmowe związane z programem VIP oraz agencja reklamowa Know-How Adertising.

"Jak zatem widać patronat nad programem, poza prestiżowym Ministerstwem Gospodarki, objęły firmy zarówno produkujące komponenty na rynek stolarki otworowej, przedstawiciele ekspertów oraz firmy specjalizujące się w usługach marketingowych i PR-owych dla branży okien i drzwi", mówi kierownik projektu VIP.

Więcej informacji na temat programu VIP - Innowacyjna Stolarka znajduje się w serwisie internetowym organizatora: infookno.pl.

źródło i zdjęcia: infookno.pl