Wydarzenia

Konkurs firmy MS więcej niż OKNA rozstrzygnięty

Dodano: 12 lipca 2011

Trwający od października 2010 r. konkurs, którego celem było stworzenie hasła reklamowego dla firmy MS więcej niż OKNA, dobiegł końca. Spośród wielu pomysłów, które zostały przesłane przez klientów firmy, jury wybrało najciekawszą propozycję.

Konkurs firmy MS więcej niż OKNA rozstrzygnięty

Celem konkursu firmy MS więcej niż OKNA było stworzenie sloganu reklamowego, który najlepiej oddawałby ideę promowanego produktu, a było nim okno TYTANOWEtermo PVC. Zwycięskim hasłem reklamowym okazał się slogan Mirosława Ostrowskiego z Łozisk "Okna TYTANOWEtermo - dobra inwestycja na długi czas".

"Pasjonuje mnie ekologia, dlatego zawsze staram się szukać takich rozwiązań technologicznych, które pozwalają mi zadbać o środowisko" - powiedział Mirosław Ostrowski, laureat konkursu firmy MS więcej niż OKNA.  "Okna TYTANOWEtermo wybrałem ze względu na energooszczędność. Nie spodziewałem się jednak, że wygram za to samochód" - dodał zwycięzca nagrody głównej.

"Organizując konkurs, chcieliśmy dać naszym klientom możliwość twórczego wyrażenia tego, co ich zdaniem jest atutem naszej stolarki, bo jako użytkownicy wiedzą to najlepiej. Zwycięskie hasło zostanie wykorzystanie w kampanii reklamowej okien TYTANOWYCHtermo" - powiedziała Barbara Sarna z firmy MS więcej niż OKNA.

Uroczyste wręczenie nagrody głównej odbyło się 30 czerwca br. w salonie Renault w Słupsku. Wartość nagrody głównej, samochodu Renault Megane Generation, wyniosła ponad 50 tys. zł.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy MS więcej niż OKNA, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: MS więcej niż OKNA