Kolejne działania w Kampanii "DOBRY MONTAŻ"

Dodano: środa, 23 sierpnia 2017 06:09

Dobrze wybrane okno czy drzwi to dopiero połowa sukcesu. Zwieńczeniem inwestycji w wysokiej jakości wyroby stolarki budowlanej jest ich prawidłowe zamontowanie. Promocja właściwej instalacji tych rozwiązań to cel kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ". Jej kontynuacja ruszyła wraz z początkiem sierpnia 2017 roku.

Prowadzona przez Związek POiD od 2014 roku kampania "DOBRY MONTAŻ" cały czas się rozwija. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki, a w mediach drukowanych i elektronicznych realizowane są działania public relations. Trwa także proces certyfikacji monterów stolarki budowlanej.

W ramach kontynuacji kampanii zaplanowano także nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego oraz dalszą współpracę ze szkołami zawodowymi, w których utworzone zostały klasy patronackie "DOBRY MONTAŻ".

Partnerami "DOBREGO MONTAŻU" są wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal  i VETREX. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich, zaś patronat merytoryczny Instytut Techniki Budowlanej.

Zapraszamy do odwiedzenia FanPage’u "DOBRY MONTAŻ" na Facebook’u!