Wydarzenia

Grupa OKNOPLAST przeprowadza rebranding autorskich salonów na terenie całej Europy

Dodano: 25 lipca 2016

Do końca 2016 roku OKNOPLAST przeprowadzi rebranding autorskich salonów na terenie całej Europy. Do tej pory firma wprowadziła zmiany w 100 polskich punktach sprzedaży i chce kontynuować rebranding również na innych rynkach, m.in. we Francji i Włoszech.

Grupa OKNOPLAST przeprowadza rebranding autorskich salonów na terenie całej Europy

W ramach strategii firmy każdy z autoryzowanych salonów OKNOPLAST wprowadza zmiany związane z wystrojem wnętrz oraz zewnętrznymi oznaczeniami.

Rebranding salonów OKNOPLAST został wprowadzony z myślą o każdym kliencie, który szuka jakościowych, oryginalnych i nowoczesnych rozwiązań w aranżacji wnętrz. Nowe podejście jest przełomowe zarówno pod kątem oferowanych produktów, jak i obsługi klienta: Nowa strategia OKNOPLAST to znacznie więcej designu i technologii również w obsłudze klienta. Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC chcemy zaskakiwać swoich klientów i obsługiwać ich na jak najwyższym poziomie. Takie założenie odpowiada także strategii OKNOPOLAST dotyczącej produktów, które wyróżniają się na tle innych branżowych firm wysoką jakością materiałów, przełomowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne użytkowanie okna oraz zwróceniem uwagi na design w każdym wnętrzu, mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.

Minimalistyczny wystrój w nowych salonach OKNOPLAST

Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie OKNOPLAST. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Odświeżona aranżacja jest spójna z nową strategią i podejściem OKNOPLAST, który stawia na profesjonalną obsługę klienta i wygodę podczas wyboru okien. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.

OKNOPLAST w swoich nowych założeniach podkreśla bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki takiemu podejściu kupujący może wybrać swoje wymarzone okno w komfortowych warunkach przy pomocy specjalistycznej porady ekspertów salonu. Doradzą oni, które okno będzie najlepiej pasować do charakteru wnętrza, jakie parametry technologiczne będą odpowiadały zapotrzebowaniu klienta, a profesjonalni montażyści zapewnią prawidłowy i szybki montaż zakupionych okien u Klienta.

Odświeżona komunikacja OKNOPLAST

Wszystkie dotychczasowe działania są konsekwencją rebrandingu komunikacji wizualnej firmy, który został wprowadzony w 2015 roku. Zmiany identyfikacji wizualnej polegały na unowocześnieniu logotypu oraz wprowadzeniu nowego hasła przewodniego prezentującego innowacyjne podejście marki do swoich produktów: "Spójrz w przyszłość".

OKNOPLAST przeprowadził również zmianę strony internetowej, której efektem jest połączenie wysokiej funkcjonalności z minimalistycznym stylem typowym dla marek Premium. Marka stawia również na swoją obecność w Internecie. Dzięki blogowi, kontach na Facebooku, Instagramie oraz YouTube może w szybki sposób docierać do klientów, informować ich o designie i najnowszych trendach w wystroju wnętrz czy budownictwie.

Przy stworzeniu koncepcji wizerunku salonów OKNOPLAST zaprosił do współpracy biuro architektoniczne "Panek + Wroczek Architekci". Grupa OKNOPLAST posiada łącznie ponad 2500 salonów sprzedaży w całej Europie i planuje zwiększyć ich ilość o 10 proc., czyli o 300 salonów w szczególności na rynku polskim, niemieckim, francuskim oraz włoskim.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST