FAKRO na dachu Ameryki

Dodano: środa, 29 czerwca 2016 12:44

FAKRO, którego produkty docierają również poza Europę, wsparło podróżniczy projekt „FAKRO na dachu Ameryki”, zrealizowany w czerwcu br. przez Pawła Rochowicza – dziennikarza ekonomicznego „Rzeczpospolitej”. Dziennikarz wraz z grupą przyjaciół przez kilka miesięcy przygotowywał się do wyprawy na Denali (McKinley), czyli najwyższy szczyt Ameryki Północnej (6190 m n.p.m.). FAKRO wsparło realizację tego podróżniczego marzenia. To już nie pierwszy raz firma angażuje się w umożliwianie rozwoju pasji swoich pracowników i partnerów oraz promocję aktywności fizycznej.

Wyprawa trwała 18 dni. Po dotarciu do obozu bazowego na wysokości 4300 m n.p.m. i spędzeniu w nim tygodnia, ekipa alpinistów ruszyła dalej.

Kiedy nadarzyła się okazja – ucichł huraganowy wiatr, przestał sypać śnieg. Mieliśmy szczęście – zdobywaliśmy szczyt w bezwietrznej pogodzie, w pełnym słońcu. Sam atak szczytowy potrwał około 14 godzin. I choć było to męczące przeżycie - udało się – wspomina Paweł Rochowicz.

Od 2003 roku okna marki FAKRO pokrywają amerykańskie dachy. Wtedy też powstała spółka FAKRO America LLC, która obecnie prężnie się rozwija.

Zwiększono zatrudnienie, zakupiono nowy magazyn wraz z pomieszczeniami biurowymi. Ponadto, firma aktywnie uczestniczy w targach branżowych dla instalatorów, architektów, oraz prowadzi rozmowy z największymi dystrybutorami materiałów budowlanych. Nieprzerwanie rozwijamy ofertę, wprowadzając do niej produkty do dachów płaskich, czy rolety zewnętrze do okien pionowych – podsumowuje bieżące działania Rafał Rynduch, kierownik Rynku USA i Kanady.

Celem FAKRO na kolejne lata jest zwiększenie udziału w branży w rynku globalnym. Oby w kolejnych 25 latach działalności państwa firma zdobyła wiele szczytów – tych biznesowych – życzy firmie Paweł Rochowicz, który razem z FAKRO zdobył najwyższą górę Ameryki Północnej.

źródło i zdjęcia: Fakro

 

Powiązane artykuły

» O usytuowaniu okien na dachu
» Klasy okien dachowych
» FAKRO na Dachu w Wielkim Mieście
» Honorowe Odznaki SITPMB dla FAKRO
» Ryszard Florek laureatem Honorowej Perły Polskiej Gospodarki
» Nagroda "Ekskluzywna Stolarka VIP 2016" dla firmy FAKRO
» Znamy laureatów FAKRO inspires - space for new visions 2016
» FAKRO kibicuje młodym dekarzom – 26. MŚMD
» Pod żaglami z FAKRO - IX Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w Żeglarstwie Morskim
» Jubileuszowy Orzeł Polskiej Stolarki dla FAKRO
» Wielka Loteria FAKRO - Moc nagród na 25-lecie
» "FAKRO inspires - space for new visions" - konkurs architektoniczny w nowej odsłonie!
» FAKRO Budowlaną Firmą Roku 2015
» #25 FAKRO - jubileuszowy konkurs na Instagramie
» Jubileusz 25-lecia firmy FAKRO
» Okna FAKRO nagrodzone statuetką TopBuilder 2016
» FAKRO na paryskich targach BATIMAT
» Firma FAKRO ambasadorem polskiej gospodarki
» VIII Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w Żeglarstwie Morskim z firmą FAKRO
» FAKRO wyróżnione tytułem "Dobra Marka 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma"
» FAKRO wspiera Tour de Pologne
» FAKRO laureatem programu Ekskluzywna Stolarka VIP
» FAKRO zdecydowanym liderem w konkursie TOPTEN Okna 2015
» FAKRO laureatem rankingu Filary Polskiej Gospodarki 2014
» Bożena Damasiewicz, Dyrektor Biura Zarządu FAKRO, Najlepszą z Najlepszych w Programie "Kobiety Branży Stolarki 2015"
» 5 edycja IFD FAKRO Winter Olympics zakończona
» Dwa Złote Medale MTP dla produktów FAKRO
» Warsztaty biznesowe w firmie FAKRO
» FAKRO na targach BAU - relacja
» Ryszard Florek, prezes firmy FAKRO, odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej
» Konkurs FAKRO Selfie Szoł
» Prezes FAKRO Najlepszym Menedżerem 2014 roku
» 5 Edycja IFD FAKRO Winter Olympics
» Ryszard Florek, prezes FAKRO, nagrodzony tytułem Przedsiębiorca 25-lecia Wolności RP
» Klasa energetyczna A dla okien FAKRO
» "Ciepła kasa" - promocja firmy FAKRO
» Marka FAKRO otrzymała nagrodę Superbrands 2014 na Słowacji
» Nowa kampania reklamowa FAKRO
» FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski
» Uczestnicy konkursu New Vision of the Loft 2 spotkali się w FAKRO