Wydarzenia

FAKRO na dachu Ameryki

Dodano: 29 czerwca 2016

FAKRO, którego produkty docierają również poza Europę, wsparło podróżniczy projekt „FAKRO na dachu Ameryki”, zrealizowany w czerwcu br. przez Pawła Rochowicza – dziennikarza ekonomicznego „Rzeczpospolitej”. Dziennikarz wraz z grupą przyjaciół przez kilka miesięcy przygotowywał się do wyprawy na Denali (McKinley), czyli najwyższy szczyt Ameryki Północnej (6190 m n.p.m.). FAKRO wsparło realizację tego podróżniczego marzenia. To już nie pierwszy raz firma angażuje się w umożliwianie rozwoju pasji swoich pracowników i partnerów oraz promocję aktywności fizycznej.

FAKRO na dachu Ameryki

Wyprawa trwała 18 dni. Po dotarciu do obozu bazowego na wysokości 4300 m n.p.m. i spędzeniu w nim tygodnia, ekipa alpinistów ruszyła dalej.

Kiedy nadarzyła się okazja – ucichł huraganowy wiatr, przestał sypać śnieg. Mieliśmy szczęście – zdobywaliśmy szczyt w bezwietrznej pogodzie, w pełnym słońcu. Sam atak szczytowy potrwał około 14 godzin. I choć było to męczące przeżycie - udało się – wspomina Paweł Rochowicz.

Od 2003 roku okna marki FAKRO pokrywają amerykańskie dachy. Wtedy też powstała spółka FAKRO America LLC, która obecnie prężnie się rozwija.

Zwiększono zatrudnienie, zakupiono nowy magazyn wraz z pomieszczeniami biurowymi. Ponadto, firma aktywnie uczestniczy w targach branżowych dla instalatorów, architektów, oraz prowadzi rozmowy z największymi dystrybutorami materiałów budowlanych. Nieprzerwanie rozwijamy ofertę, wprowadzając do niej produkty do dachów płaskich, czy rolety zewnętrze do okien pionowych – podsumowuje bieżące działania Rafał Rynduch, kierownik Rynku USA i Kanady.

Celem FAKRO na kolejne lata jest zwiększenie udziału w branży w rynku globalnym. Oby w kolejnych 25 latach działalności państwa firma zdobyła wiele szczytów – tych biznesowych – życzy firmie Paweł Rochowicz, który razem z FAKRO zdobył najwyższą górę Ameryki Północnej.

źródło i zdjęcia: Fakro

 

Powiązane artykuły

»

Nagroda "Ekskluzywna Stolarka VIP 2016" dla firmy FAKRO

»

Pod żaglami z FAKRO - IX Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w Żeglarstwie Morskim

»

Jubileuszowy Orzeł Polskiej Stolarki dla FAKRO

»

Wielka Loteria FAKRO - Moc nagród na 25-lecie

»

"FAKRO inspires - space for new visions" - konkurs architektoniczny w nowej odsłonie!

»

FAKRO Budowlaną Firmą Roku 2015

»

#25 FAKRO - jubileuszowy konkurs na Instagramie

»

Jubileusz 25-lecia firmy FAKRO

»

Okna FAKRO nagrodzone statuetką TopBuilder 2016

»

FAKRO na paryskich targach BATIMAT

»

Firma FAKRO ambasadorem polskiej gospodarki

»

VIII Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w Żeglarstwie Morskim z firmą FAKRO

»

FAKRO wyróżnione tytułem "Dobra Marka 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma"

»

FAKRO wspiera Tour de Pologne

»

FAKRO laureatem programu Ekskluzywna Stolarka VIP

»

FAKRO zdecydowanym liderem w konkursie TOPTEN Okna 2015

»

FAKRO laureatem rankingu Filary Polskiej Gospodarki 2014

»

Bożena Damasiewicz, Dyrektor Biura Zarządu FAKRO, Najlepszą z Najlepszych w Programie "Kobiety Branży Stolarki 2015"

»

5 edycja IFD FAKRO Winter Olympics zakończona

»

Dwa Złote Medale MTP dla produktów FAKRO

»

Warsztaty biznesowe w firmie FAKRO

»

FAKRO na targach BAU - relacja

»

Ryszard Florek, prezes firmy FAKRO, odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej

»

Konkurs FAKRO Selfie Szoł

»

Prezes FAKRO Najlepszym Menedżerem 2014 roku

»

5 Edycja IFD FAKRO Winter Olympics

»

Ryszard Florek, prezes FAKRO, nagrodzony tytułem Przedsiębiorca 25-lecia Wolności RP

»

Klasa energetyczna A dla okien FAKRO

»

"Ciepła kasa" - promocja firmy FAKRO

»

Marka FAKRO otrzymała nagrodę Superbrands 2014 na Słowacji

»

Nowa kampania reklamowa FAKRO

»

FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski

»

Uczestnicy konkursu New Vision of the Loft 2 spotkali się w FAKRO