Wydarzenia

Ruszyła ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa firmy FAKRO

Dodano: 24 czerwca 2016

Od 14 czerwca 2016 r. w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać 30-sekundowe spoty reklamowe FAKRO, producenta okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych.

Ruszyła ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa firmy FAKRO

Ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa FAKRO jest emitowana w głównych kanałach telewizji publicznej i komercyjnej: TVP 1, TVP 2, Polsat oraz TVN. Jeszcze do połowy lipca, przede wszystkim w weekendowej ramówce, w popularnych pasmach telewizyjnych, będzie można zobaczyć 30-sekundowy spot. Jego główną bohaterką jest dziewczynka w wieku szkolnym, która rozwiązuje oryginalne zadanie. W równaniu tym pojawiają się produkty z oferty firmy FAKRO, w tym nowoczesne osłony zewnętrzne - markizy. Dziewczyna doskonale sobie z nim radzi i perfekcyjnie podaje wynik, kończąc łamigłówkę słowami: Elegancja, komfort i jakość - to musi równać się FAKRO.

Obok głównego nurtu kampanii przez okres 2 tygodni będą emitowane 8-sekundowe spoty reklamowe z billboardem, prezentujące markizy do okien fasadowych. FAKRO pojawi się również w programie "Pytanie na śniadanie", gdzie zostanie zaprezentowany felieton z finału akcji społecznej "Markizy FAKRO chronią maluchy", za której realizację odpowiada Innowacyjna Grupa Reklamowa Aveex. Billboardy FAKRO jako oficjalnego partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski można spotkać również przy głównych wiadomościach sportowych w TVP1. Dopełnieniem całej kampanii jest sponsoring programu "Dom Marzeń", który właśnie startuje w telewizji TVN.

Za realizację spotów odpowiada firma KENRYCZ 4 MEDIA, za zakup mediów dom mediowy ROSAT MEDIA. Ze strony FAKRO kampanię realizuje Leszek Mężyk.

źródło i zdjęcie: FAKRO

Firma: Fakro