Wydarzenia

Kampania medialna DAKO we Francji i w Belgii

Dodano: 13 października 2014

Trwają działania w branżowej prasie i na portalach internetowych poświęconych budownictwu we Francji i w Belgii. Promocja marki DAKO ma na celu budowę świadomości i znajomości marki w tych krajach.

Kampania medialna DAKO we Francji i w Belgii

Reklamy i artykuły poświęcone marce DAKO - w tym jubileuszowi 20-lecia firmy - ukazują się między innymi w kolejnych numerach francuskich pism "L’Echo de la Baie", "Verre & Protections", "Verres & Menuiserie Actualite" i "Maison Francaise" oraz w serwisach LECHODELABAIE.fr, VERREETPROTECTIONS.com, VERRE-MENUISERIE.com i cotemaison.fr.

Wśród belgijskich gazet oraz portali znajdują się z kolei pisma "Menuiserie", "Construction", "Tu batis, je renoveBeter" i "Je vais construire et renover" oraz serwisy internetowe Menuiserie.pmg.be, jevaisconstruire.levif.be, ikgabouwen.knack.be, knack.be, levif.be i http://jevaisconstruire.levif.be.

Chcemy przybliżyć klientom indywidualnym kupującym nasze produkty oraz potencjalnym partnerom biznesowym charakter naszej marki i podkreślić wysoką jakość naszych wyrobów, mówi Joanna Ogorzałek, dyrektor Działu Eksportu Fabryki Okien DAKO.

Warto zaznaczyć, że Fabryka Okien DAKO została w 2014 roku laureatem corocznego konkursu na Najlepszego Eksportera do Francji, zorganizowanego przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu.

źródło i zdjęcie: DAKO