Wydarzenia

Firma OKNOPLAST przedłużyła umowę sponsoringową z Interem Mediolan

Dodano: 14 maja 2013

Firma OKNOPLAST przedłużyła umowę sponsoringową z Interem Mediolan. Uroczyste podpisanie kontraktu odbyło się 8 maja w Skyboxie OKNOPLAST na Stadionie San-Siro. Firma będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.

Firma OKNOPLAST przedłużyła umowę sponsoringową z Interem Mediolan

Kontrakt sygnowali prezes zarządu OKNOPLAST - Mikołaj Placek i dyrektor zarządzający Interu Mediolan - Marco Fassone. OKNOPLAST rozpoczął współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy.

Podjęcie współpracy z tak znanym klubem, jakim jest Inter Mediolan było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność OKNOPLAST we Włoszech jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami OKNOPLAST wśród klientów ostatecznych, mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST. Polska nadal pozostaje dla nas najważniejszym rynkiem, ale planujemy dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju. Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Interem Mediolan, dodaje.

Umowa obejmuje umieszczenie logotypu OKNOPLAST na stadionie podczas meczy - na bandach video i ekranach, na totemach w strefie VIP oraz w Centrum Sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu. W ramach współpracy OKNOPLAST ma prawo posługiwać się logotypem "Top Sponsor Interu Mediolan" oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.

Do elitarnego grona Top Sponsorów Interu Mediolan przyjmowane są jedynie firmy o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. OKNOPLAST od lat prowadząc działalność i odnosząc sukcesy biznesowe w całej Europie idealnie wpisał się w ten model biznesowy.

Firma od lat konsekwentnie buduje swoją markę na kontynencie. Dostarczając produkty wysokiej jakości i zapewniając profesjonalną obsługę zmieniamy także pośrednio wizerunek całego kraju. Dzięki temu Polska zaczyna być postrzegana jako kraj nowoczesny, gdzie prowadzi się działalność zgodnie z najwyższymi standardami biznesowymi, mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST