Wydarzenia

Firma Wiśniowski zmieniła swoje logo

Dodano: 14 września 2012

Trwałość, jakość i nowoczesność - takimi cechami charakteryzuje się nowe logo firmy Wiśniowski. Prosty napis i charakterystyczna korona mają symbolizować ukoronowanie inwestycji każdego klienta. Zmiany mają na celu zwiększyć konkurencyjność firmy oraz umocnić jej pozycję na rynku.

Firma Wiśniowski zmieniła swoje logo

Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy Wiśniowski podkreśla, że nowe logo jest wynikiem działań związanych z odświeżeniem marki.

Działamy na rynku od 1989 roku. Z każdym rokiem unowocześniamy nasze produkty pod względem jakości i technologii produkcji, chcąc iść z duchem czasu postanowiliśmy zmienić nasze logo, wyjaśnia właściciel firmy. Działanie związane z rebrandingiem jest naturalnym procesem, wynikającym z dbania o markę i klientów. Chcemy budować bardziej nowoczesny, innowacyjny i dynamiczny wizerunek, adekwatny do wysokiej jakości produktów, które wytwarzamy, dodaje Andrzej Wiśniowski.

Właściciel firmy nie ukrywa, że są to zmiany dość odważne, ale konieczne. Jesteśmy firmą, która chce rozwijać ekspansję na rynku krajowym, jak i zagranicznym. W wypłynięciu na szersze wody mają nam pomóc nie tylko innowacyjne produkty, ale także atrakcyjniejsze logo, które zostanie zapamiętane. mówi z przekonaniem Andrzej Wiśniowski.

Logo uległo całkowitej zmianie, poczynając od kolorów, skończywszy na kształcie liter i elementach znajdujących się wokół nazwy marki. Dotychczasowe logo miało kształt kwadratu, utrzymane było w kolorystyce granatowo-białej i zawierało w sobie inicjały AW.

Nowy znak również zawiera inicjały AW, ale tym razem zostały one wkomponowane w kształt korony. Kolor samego sygnetu to srebro, pozostałe barwy, które będą używane w komunikacji typografii to grafit oraz biały.

Mieliśmy mnóstwo pomysłów, wykonaliśmy kilkadziesiąt rysunków przedstawiających koronę. W zmianie wspomogły nas dwie firmy - koncepcję ukoronowania stworzyła warszawska Agencja Reklamowa Aveex, która wyprodukowała również nasz pierwszy spot telewizyjny. Zaprojektowanie nowoczesnego znaku oraz wizerunku brandu powierzyliśmy krakowskiej firmie Papajastudio. Myślę, że nowe logo świetnie odzwierciedla najważniejsze cechy naszych produktów, czyli prestiż i najwyższą jakość, opowiada Anna Wiśniowska, córka właściciela firmy.

Nierozerwalną częścią nowego wizerunku jest claim "ukoronowanie Twojej i inwestycji", który idealnie odzwierciedla działalność firmy. Firma Wiśniowski od lat tworzy bramy, drzwi i ogrodzenia, które zamykają naszą przestrzeń, kiedy budujemy dom, firmę, osiedle, fabrykę. Dając przy tym poczucie bezpieczeństwa, są zwieńczeniem dzieła, ukoronowaniem inwestycji.

źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI