Wydarzenia

WIŚNIOWSKI wyemituje pierwszą reklamę telewizyjną

Dodano: 30 sierpnia 2012

Obecna na rynku od 23 lat firma WIŚNIOWSKI wyprodukowała swoją pierwszą reklamę telewizyjną. Reklamy marki można było dotąd zobaczyć jedynie w prasie i w Internecie. To kolejny krok w promocji lidera bram garażowych i systemów ogrodzeniowych.

WIŚNIOWSKI wyemituje pierwszą reklamę telewizyjną

Katarzyna Świderska, będąca w firmie WIŚNIOWSKI dyrektorem marketingu uznała, że nadszedł właściwy czas na zaistnienie w telewizji. Billboard sponsorski ma być następstwem odświeżenia marki, wprowadzenia nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. Ta reklama to nie tylko chęć zakomunikowania o zmianie naszego logo. Chcemy przede wszystkim wyeksponować najważniejsze cechy naszych wyrobów, takie jak funkcjonalność, bezpieczeństwo, prestiż oraz wygodę w użyciu. Krótko mówiąc, nasze produkty są "ukoronowaniem twojej inwestycji, mówiła na planie zdjęciowym Katarzyna Świderska.

Dystrybutorzy, którzy oferują nasze bramy i ogrodzenia nie mogą mieć wątpliwości co do ich jakości. Reklama telewizyjna to najlepszy sposób by obrazowo zakomunikować wszystkie argumenty przemawiające za kupnem produktów WIŚNIOWSKI, wyjaśniał Leszek Piotrowski, regionalny przedstawiciel handlowy w firmie Wiśniowski.

Pierwsza reklama telewizyjna firmy WIŚNIOWSKI realizowana była w Łomiankach przez Agencję Reklamową Aveex. Jej akcja rozgrywa się w plenerze. Młody mężczyzna wraca samochodem do domu. Nie wysiadając z auta, za pomocą pilota otwiera najpierw bramę ogrodzenia posesyjnego, a później bramę garażową. Przed domem czeka na niego młoda kobieta.

Reklama telewizyjna firmy Wiśniowski - fot. AveexChcieliśmy w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazać pilota, ogrodzenie, bramę posesyjną i garażową, które mają dać poczucie komfortu klientowi, mówił Michał Tomasik, producent z Aveex. Film pokazuje jak nasze produkty działają na co dzień, dodała Katarzyna Świderska.

Prace nad 8-sekundową reklamą trwały dwa dni. Tworzyła ją ekipa złożona z 40 osób. Operatorem kamery był Petro Aleksowski, znany z realizacji takich filmów, jak "Cześć Tereska" oraz "Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć".

Z reklamy telewizyjnej firmy Wiśniowski - fot. AveexDo realizacji reklamy telewizyjnej użyliśmy najlepszego sprzętu. Między innymi wykorzystaliśmy kamerę Red One Epic. Dokładnie takiego samego modelu mają używać twórcy nowego "Hobbita". Dodatkowo wykorzystaliśmy 11-metrowy wysięgnik, jedyny w Polsce, który pozwolił dokładnie pokazać całą inwestycję ze wszystkimi produktami firmy WIŚNIOWSKI, podkreślał Michał Tomasik.

Pierwszą reklamę telewizyjną firmy WIŚNIOWSKI można będzie obejrzeć już we wrześniu na antenie TVP, TVN i Discovery. Dostępna będzie także w Internecie. Już teraz można zobaczyć jak wyglądała jej realizacja - spot TV making-of: www.youtube.com/watch?v=dYFdM-iNKZM&feature=youtu.be

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy WIŚNIOWSKI, która znajduje się tutaj.

źródło: WIŚNIOWSKI
zdjęcia: Aveex