Wydarzenia

Grupa VELUX rozszerza sponsoring tytularny Ligi Mistrzów piłki ręcznej

Dodano: 02 marca 2012

Dotychczasowe sponsorowanie klubowych zmagań w ramach rozgrywek Ligi Mistrzów Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej okazało się dla Grupy VELUX doskonałym wyborem. Teraz kontrakt sponsorski duńskiego producenta okien został przedłużony o kolejne trzy lata.

Grupa VELUX rozszerza sponsoring tytularny Ligi Mistrzów piłki ręcznej

W 2010 r. spółka podpisała trzyletni kontrakt z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF) i stała się pierwszym sponsorem tytularnym męskiej Ligi Mistrzów (Champions League). Obecnie, w połowie drugiego sezonu, Grupa VELUX przedłużyła umowę aż do 2016 r.

"Poprzez rozszerzenie umowy sygnalizujemy zaangażowanie w sponsoring jako ważną część naszej kampanii marketingowej. VELUX EHF Champions League jest potężną platformą nie tylko ze względu na porywającą naturę sportowych rozgrywek, ale także dlatego, że dociera do wszystkich - mężczyzn i kobiet, dzieci i dorosłych", mówi Michael Rasmussen, dyrektor brandingu i marketingu Grupy VELUX.

VELUX EHF Champions League 2011Prezydent EHF Tor Lian, komentując transakcję powiedział: "EHF, w szczególności poprzez ciężką pracę działu marketingu, jest zadowolona z bardzo dobrej i satysfakcjonującej współpracy z Grupą VELUX, która widzi dalszy rozwój Champions League w postaci produktu na międzynarodowym rynku sportowym. Jestem przekonany, że ten pozytywny związek będzie kontynuowany w przyszłości."

Z kolei Peter Vargo, dyrektor zarządzający EHF Marketing GmbH, wyraził podziękowanie za zaangażowanie Grupy w rozgrywki Ligi Mistrzów. Podpisanie nowego trzyletniego kontraktu już w połowie drugiego sezonu określił jako sukces partnerstwa i potwierdzenie siły utworzonej marki VELUX EHF Champions League.

Grupa VELUX rozszerzyła sponsoring tytularny Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych w wyniku spełnienia związanych z tą decyzją oczekiwań już w początkowym okresie obowiązywania umowy. Z powodu dużego geograficznego zasięgu i częstotliwości sportowych spotkań, sponsoring okazał się dla producenta połaciowych okien bardzo atrakcyjny pod względem handlowym.

Na pierwszym zdjęciu Tor Lian - prezes EHF oraz Michael Rasmussen - dyrektor ds. brandingu i marketingu Grupy VELUX, podpisują nowy kontrakt sponsorski. Zdjęcie: Christian Alsing.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy VELUX Polska, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcia: VELUX

Firma: Velux Polska